Monday, November 1, 2010

8 November 2010 (Nederlands)



Blossom met een bericht van White Cloud & een Lichtwezen

8 november 2010

Hallo jullie, ankers van het Licht!!

Nou, het praten over ‘het Leven in mijn Waarheid’,… om eerlijk te zijn, vind ik het een beetje ontmoedigend om mezelf hier zo neer te zetten. White Cloud en ik, in deze laatste set video’s, laten weer een ander ‘Lichtwezen’ naar buiten komen en spreken. Zoals White Cloud daarna uitlegt beslis je zelf of dit jouw Waarheid is of niet. Ik weet dat het die van mij is… Dat moet gewoon… geloof me, anders zou ik mezelf op die manier niet zo in het voetlicht brengen! Het is vreemd om mezelf te bekijken als ik andere wezens channel, en weet maar dat ik bij mezelf denk…. “Bloss, je bent een raar mens hoor!”

Dus, in ieder geval, besluit wat je denkt, kijk of het bij je resoneert. Ik voel dat dit kan. White Clouds plan om meer te introduceren las we verder gaan. (Oh Lord Maud! Heb ik dat beloofd te gaan doen? Waarom o waarom was ik niet tevreden iets te beloven te doen wat een beetje ‘normaler’ is?)

(De vertaling van de video zal later geplaatst worden. De video's zijn in het Engels.)

http://www.blossomgoodchild.com/ mailto:bloss@blossomgoodchild.com.au

http://blossomgoodchild.blogspot.com/


Vertaling: winnyd@stralendetoekomst.nl

















Transcriptie

vertaling winnyd@stralendetoekomst.nl)

WHITE CLOUD

Een groot welkom voor ieder van jullie. En ik ben zeer blij dat jullie kwamen om naar de woorden te luisteren die ik met jullie wil delen. Ik zal mijn ogen helemaal openen dus blijf even bij me terwijl de energie plaats vindt. Dat is goed. Het neemt maar enkele momenten voor de vibratie die me door een ander zijn ogen laat kijken.

Weten jullie, mijn vrienden, hoe een wonder het is voor me bij jullie te komen en tegen jullie te spreken? Kennen jullie de LIEFDE die ik voor jullie heb? Begrijpen jullie de LIEFDE die ik voor jullie heb? Om in staat te zijn op deze maner te komen en te spreken terwijl ik niet langer meer op jullie Aardeplan ben, is gewoon spectaculair voor me. En als ik spreek over LIEFDE die ik voor jullie heb, denk je dan dat ik meer LIEFDE voor jou heb dan ik voor jou heb? (wijzend). De LIEFDE van IK BEN is alles dat ik aan jullie geef.


Er zijn velen, velen, velen in mijn rijken/werelden die dezelfde hoeveelheid LIEFDE hebben en welke dit jullie op ieder moment van de dag aanbieden. Ieder moment als je dit wilt voelen. En dan zeg ik tegen jullie, mijn vrienden, als je kiest om de LIEFDE te voelen die van bovenaf naar beneden komt, zal ik zeggen, als je die voelt, vraag ik dat je voelt dat dezelfde hoeveelheid LIEFDE die wij naar jullie sturen binnen in jezelf zit. Jullie LIEFDE die jullie zijn. En op die manier is er een machtige vereniging van LIEFDE. Terwijl we ons verbinden in LIEFDE, en dan maakt het niet uit wie we zijn, kan ik helemaal niet de hoeveelheid planetaire betrokkenheid uitleggen aan jullie van universa en meer universa. En alle LIEFDE die in die universa zit. We zijn allen een in LIEFDE.

En ik wil tegen jullie zeggen dat het een goede plek is om te beginnen met de LIEFDE die jullie zijn in de LIEFDE van hen in jullie onmiddellijke nabijheid. Begin daar. En zoals een steen die in een meer wordt gegooid, laat dan het rimpeleffect zich naar buiten verspreiden. LIEFDE aan de andere kant van jullie planeet. HOUD van degenen die hun wapens in de hand hebben en die kogels gebruiken om het leven van een ander te nemen. HOUD net zoveel van die zielen als je van een engelachtig kindje houdt dat in een koor zingt. Er moet geen onderscheid zijn tussen die twee, mijn vrienden. Iedere ziel op deze planeet beleeft een deel van zichzelf. Een deel van jou. Een deel van jullie. Het is een enorm experiment dat verdeeld is in hele kleine partikeltjes experiment om het een geheel te maken.

Het is niet makkelijk mijn vrienden, ik ben me er bewust van om in jullie hart die LIEFDE te vinden om aan een ander te geven die misschien zo dichtbij je is en die je misschien geïrriteerd heeft ergens over. De boosheid bouwt zich soms op. Dat is in orde. Straf jezelf niet omdat je nog boos wordt want jullie hebben nog geen halo boven je hoofd hangen en vleugels die uit je rug ontspringen. Als je dat zou kunnen dan zou je niet hier zijn. Jullie zouden dan een beetje op een verkeerde plek zitten. En toch mijn vrienden, jullie ziel, de LIEFDE die jullie zijn, is precies die halo en de vleugels. Die is alleen een beetje ondergedompeld in de dichtheid van deze planeet. Jullie die kozen om op deze planeet te zijn, kunnen soms zeggen dat je je hersenen moet testen. Waarom, waarom koos je er ervoor om hier naar toe te komen terwijl het soms zo moeilijk lijkt te zijn? En ja, je weet wat ik ga zeggen, jullie kwamen hier naar beneden om LIEFDE te zijn, want daaruit bestaan jullie.

Ik zei eerder, een vorige avond, dat jullie hier zijn om jullie eigen vibratie en die van dit Aardeplan omhoog te brengen. Een makkelijke manier om dat te doen, mijn vrienden is om te Lachen. Er is hier niet genoeg Gelach op jullie planeet. We kunnen jullie echt zeggen dat iedereen te serieus is. Vind humor in de meeste dingen. Ook als jullie het niet een juiste tijd vinden. Vind dit in jezelf omdat het zal gaan veranderen zo lang als je respect hebt voor de omstandigheid. Als je een beetje humor in die omstandigheid duwt, zal dat onmiddellijk de atmosfeer en de energie om je heen veranderen. Humor tilt de situatie op. Wees niet te serieus. Je kunt zeggen dat jullie op je planeet in deze tijd veel te serieus over alles zijn. Maar zoals ik daar al eerder over zei, door er serieus over te zijn wat ben je dan aan het doen? Dan maak je het nog ernstiger. Jullie voeden die serieuze energie en maken het erger.


Als je voor dat kastje/tv staat en als dan nieuws komt en je zegt: “Oh, dear, oh dear, geef me een drankje.” Kun je dat misschien zeggen om het allemaal weg te halen. Maar, mijn vrienden, het is al bewezen dat in plaats van te zeggen dear oh dear, kunnen jullie je LIEFDE zenden. En je LICHT sturen naar alles dat van duister lijkt te zijn. Zo zullen jullie je wereld veranderen. Zo is hoe je de situatie kunt verhelpen. Niet door daar te zitten met een ander en erover te kletsen telkens weer, steeds weer hetzelfde scenario. Gooi er meer grond overheen, gooi er meer grond overheen, gooi er meer grond overheen totdat je onder de grond zit. Dat is niet goed. Luister liever naar jezelf dan op die manier verder te gaan. Haal jezelf daaruit en zeg laten we daar mee ophouden. Laten we gewoon twee minuten gebruiken en LICHT sturen en dan dit onderwerp veranderen.


Jullie kwamen hier en er zijn veel manieren waarmee wij van ergens anders proberen je dit te vertellen, jullie kwamen hier om van LICHT te zijn. Om BLIJDSCHAP te zijn en jullie wisten voordat je kwam dat deze tijd over je heen zou komen, mijn vrienden. En jullie zeiden tegen jezelf: “Okay, we zullen dat herkennen en we zullen op onze weg er doorheen lachen,” zeiden jullie,. En dat vergaten jullie. Jullie kwamen aan in deze dichtheid van deze prachtige, prachtige Aarde. Gebruik eens wat tijd, zoals ik steeds zeg, om in plaats van naar dat scherm te kijken zoals jullie je televisie noemen, ga naar buiten, kijk naar de sterren, denk mooie gedachten over LIEFDE en LICHT. Geef dat aan jullie planeet. Wat winnen jullie er bij, mijn vrienden om voor dat scherm te zitten en te luisteren naar, kan ik zeggen, naar dingen die jullie ziel niet optillen? En toch is er een uitdrukking, dat men ‘er aan vast zit’. Word wakker. Word wakker mijn vrienden voor de schoonheid die buiten je, om je heen is. Jullie missen zoveel omdat je in de gewoonte bent gevallen een kastje te bekijken met mensen erin die verhalen vertellen. Wees onderscheidend. Kies wijs, dan de aanblik van wat je ogen zien. En als het je ziel niet dient, zet het dan af.

Vind een pen en papier en schep. Schrijf. Praat met je Hoger Zelf en zeg: ‘Kunnen we even praten?’ Zie wat er dan gebeurt. Experimenteer met je vriend die je ziel is. Zie hoe dichtbij je kunt komen, omdat velen uit jullie werelden weg kunnen zijn van je denken en je ziel. En het is nu de tijd om je met een diepere zin te herverbinden. Er is niemand van jullie die dat beter kan doen dan een ander. Soms heeft iemand meer praktijk nodig dan een ander maar dat kun je ook zeggen voor een potje tennis. Blijf zoeken. Ga door met zoeken. Want ik zeg jullie mijn vrienden, alhoewel velen van jullie beseffen dat je in / met/ of van het LICHT bent, als je je dieper verbindt, op een dieper niveau, zou je nog niet eens de voorkamer in willen gaan waar dat kastje staat. Het zou in de asemmer gaan want de LIEFDE en de VREUGDE en de KRACHT en de MOED om elkaar te dienen, want dit zal je zelf en je wereld opeten. In LIEFDE en in LICHT. Jullie weten dit en als je het vindt zul je net zo willen worden… ik laat een kaboutertje aan Blossom zien die op en neer de lucht in springt in vrolijkheid.


Blijf zoeken mijn vrienden dat die hogere verbinding altijd bij je is. Want in de dagen die voor je liggen zal dat zo zijn. Als je in elkaars ogen kijkt zie je geen verdriet, geen stress, geen pijn. Dan zie je LICHT. Een reflectie van jezelf.
Wacht nog even. En dan zal het zo zijn, mijn vrienden. En Blossom heeft zojuist in iets toegestemd waarvan ze zei nog niet helemaal klaar voor te zijn. En toch weten we dat ze dat is. En ze heeft er juist in toegestemd en dit is de verrassing. En met alle LIEFDE en met de toestemming van ieder in dit lokaal is het dat we aan jullie een andere energie willen introduceren die door Blossom spreekt. Begrijp alsjeblieft deze energie. Blossom weet nog niet wie het zal zijn. Het zal een Wezen met GROOT LICHT zijn. En Blossom heeft het nog niet, zeg maar ‘toegestaan’ en dat is misschien niet het juiste woord, maar dit staat allang op de achtergrond. En als het nu in orde is voor iedereen zullen we dit LICHTWEZEN doorsturen. Voor Blossom verandert de energie en het kost eventjes een tijd… terwijl… we zijn gewend samen te werken, Blossom en ik, maar het gaat nu om een andere energie… en Blossom lacht tegen me en zegt “dat is een groot woord”, Blossom heeft er een beetje een fobie voor, zorg over de tijd die het zal nemen en wat jullie daarbuiten er van denken als je wacht… dus we zetten alles op de lijn hier om het uit te leggen, het neemt een tijdje… En ook voordat het plaats vindt moet ik zeggen dat Blossom niet weet welke stem er doorheen komt als ze haar mond opent. En nu mijn vrienden, stuur alsjeblieft jullie LICHT en jullie LIEFDE en je ENERGIE.
LICHTWEZEN

We begroeten jullie want er mengen zich velen met jullie op deze plek vanavond. Dit is een gelegenheid die ons werd toegestaan. Wij komen niet uit jullie wereld en toch kennen we haar goed. Want we gebruiken veel energie om jullie planeet te helpen omdat we van JULIE HOUDEN. We vragen, vanuit dit raam van gelegenheid, want de bekende energie van White Cloud heeft gesproken, om jullie LIEFDE niet beperkt te houden voor hen in de familie. Niet alleen naar degenen verder over jullie planeet, maar om jullie LIEFDE te schenken aan degenen die niet van jullie planeet zijn. Om je liefdevolle energie te verspreiden veel verder door. Naar buiten. Buiten waar werelden zijn, en nog meer werelden en nog meer en Wezens zoals wij zijn die ook bij het geheel horen. Wij, zoals gezegd werd, zijn jullie familie van LICHT. En we HOUDEN van jullie. Begrijp je dat? Wij HOUDEN VAN ieder mens die Een geheel is, zo HOUDEN we van jullie en we vragen jullie het ook zo te zien. Want op die manier, geliefde wezens van het Aardeplan, zullen de veranderingen die jullie willen laten gebeuren op je planeet op een snellere manier gebeuren en wij zeggen dat werelden zullen samensmelten en vriendelijk zijn. Buren van hiernaast, zoals je wilt en ieder zal de anderen accepteren voor wie ze zijn. Wij zien er niet hetzelfde uit als jullie, toch HOUDEN we net zo van jullie. Zo is de boodschap door de werelden heen, zo eenvoudig als dat. Om elkaar LIEF TE HEBBEN. en jullie zullen merken dat andere wezens die door andere zielen spreken met precies dezelfde boodschap komen. Om elkaar LIEF TE HEBBEN. Daar gaat het allemaal om. Als jullie even een paar minuten nemen, voordat ik me terugtrek, en de LIEFDE voelen die we deze avond aan jullie brengen, want we geven die op dit moment. En we begrijpen dat we het ook van jullie krijgen.
WHITE CLOUD

Mijn vrienden, soms zijn er nieuwe ervaringen en heeft het wat tijd nodig dat hun waarheid zich in jullie settelt. Er is maar een waarheid en dat is die van jou zelf. Volg altijd jouw waarheid in alle zaken. Je kunt je afvragen waarom ik oversprong naar waar ik over spreek, maar ieder van jullie in deze ruimte en ieder van jullie die deze woorden beluistert, moet zijn eigen waarheid vinden over zaken die ze ooit eens niet als waarheid zagen. Maar jullie waarheid kan veranderen terwijl je evolueert en jullie begrijpen meer. En mag ik tegen jullie zeggen dat sommigen die ontdekten wat er juist plaats vond, voor degenen die dit moeilijk vonden te begrijpen, laat me tegen jullie zeggen dat als deze kamer gevuld was met kleine spelden, zou, wat net gebeurde misschien maar een speld geweest zijn die je leert begrijpen van wat er buiten je is. En die ruimte vol met spelden is een ruimte in een herenhuis en een herenhuis is een huis in een stad, en een stad ligt in een land en door en alsmaar door. Zoveel is er buiten hier voor jullie om op te pakken en als ik dit met alle respect kan zeggen, waar jullie voor wakker worden.

Er is zoveel meer dan jullie kleine Aardeplan, zo veel meer waar jullie deel van zijn. Jullie kunnen je soms misschien wat afgescheiden voelen, jullie kunnen je zo ver verwijderd voelen van je Hoger Zelf en alles dat je weet dat je bent, als je eenmaal hier bent, maar dat ben je niet. En ik zeg tegen jullie dat als de dagen die komen sneller en sneller en sneller worden, dan zullen deze speldjes aan je worden gepresenteerd en je zult dan denken is dat nou waarheid voor mij of niet? En het feit is, mijn vrienden, als dat het niet is, maakt het niet uit omdat je je eigen waarheid volgt en dat is wat je moet doen.


Ik wil nu juist daarom deze avond besluiten met woorden van bemoediging voor jezelf. Blossom lacht al over wat ik ga zeggen. Houd vol broeders en zusters. Jullie zijn hierin helemaal niet alleen en jullie spelen je deel zo heel erg goed; het deel waarvoor je naar beneden kwam om in deze kleine film te spelen. Wat vóór jullie ligt, mijn vrienden, is zo prachtig. De LIEFDE die jullie zullen voelen in de dagen die voor jullie liggen, zal je helpen begrijpen dat dit alles zo waardevol was en het waren jullie, ieder van jullie die het lieten gebeuren. Dus houd vol want waar ik ben, daar zijn we allemaal zo heel erg trots op jullie.

We houden van jullie en we komen op deze manier door om jullie te helpen, omdat jullie degenen waren die hier naar toe kwamen. Wij zijn degenen die ergens anders verbleven, dus zien we de dingen erg anders, en als jullie het konden zien vanaf hoe wij het zien, zouden jullie zielen soms niet zo gedeprimeerd zijn. Als wij jullie lachen horen weet je dan hoe de kleuren uit jullie wezen naar buiten barsten? En wij hebben dan een feestje hier omdat we zeggen ‘kijk, kijk naar de kleuren’!’ en we zijn blij omdat het alles optilt en we zien het letterlijk op die manier. We vinden het fijn om regenboog kleuren te zien. We houden er niet van om grijs te zien want het maakt ons verdrietig te weten hoe die grijsheid jullie laat voelen. Dus wees onbekommerd mijn vrienden, echt, echt, jullie komen door het ergste ervan heen en jullie lopen een Nieuwe Wereld in die jullie kleuren laat zien waarvan je niet wist dat die bestonden, vanaf de plek waar je nu staat. Maar jullie zijn allemaal regenboogkrijgers en wij van ergens anders zijn de hele tijd bij jullie. Heel veel dank, mijn vrienden.

We danken de Goddelijken om deze vergadering te laten plaats vinden. We vragen altijd dat wij bescheiden mogen blijven om te kunnen dienen en om te ontvangen en dat we voortdurend moedig als het LICHT en LIEFDE verder kunnen gaan.

Adieu, mijn vrienden. Adieu

No comments:

Post a Comment